Facebook to potężne medium, które umiejętnie wykorzystane pozwoli zaprezentować Ciebie, Twoją markę i produkty szerokiemu kręgu odbiorców.
Precyzyjne targetowanie:
Reklamy na Facebook umożliwia dokładne określenie grupy docelowej, do której ma być ona kierowana. Grupa docelowa może być określona na podstawnie różnych kryteriów, takich jak:
- wiek
- płeć
- status w związku
- lokalizację
- zainteresowania
- wykształcenie
- pracę
- poziom wykształcenia
- kierunek studiów
- lata studiów I stopnia
Niski koszt reklam:
Reklamy na portalu Facebook wiążą się z niższym kosztem niż w innych mediach. Bardzo ważny jest fakt, iż nie tracąc na zasięgu, mamy pewność, że reklama trafi do pożądanej grupy odbiorców.
Elastyczny model rozliczeń (CPC, CPM):
Koszt reklam na Facebooku uzależniony jest bezpośrednio od formy reklamy. Możliwość wyboru rozliczenia (za kliknięcie w reklamę lub za wyświetlenie) jest idealnym rozwiązaniem dla firm. Pozwala to przyjąć korzystniejszy wariant cenowy w zależności od promocji wydarzenia, produktu czy marki.
Zwiększenie popularności dotychczas prowadzonych działań:
Reklamy nie muszą kierować odbiorców na fanpage, mogą odsyłać ich bezpośrednio na stronę www firmy, bądź do zakładki promocyjnej. Daje to możliwość zwiększania zasięgu prowadzonych działań wykraczających poza szeroko pojęte social media
Jeśli chcesz rozpocząć kampanię na Facebook lub masz pytania - napisz do nas, nasz specjalista SEO/SEM skontaktuje się z Tobą, odpowie na wszystkie pytania oraz przedstawi ofertę.